Op donderdag 2 juli zal op het terrein van Gilde St. Hubertus, Klokkenlaan 21 in Loon op Zand (met dank aan hen voor de gastvrijheid) de seizoensafsluiting van Koor Vitamine C, Slagwerkgroep en Opleidingsorkest van Koninklijke Sophia’s Vereeniging plaatsvinden.
Jarenlang repeteerden SPE, SOL en Vitamine C op dezelfde avond in de Wetering. Plezierige contacten ontstonden er op deze manier. Helaas zijn de muzikanten nu al een paar jaar van elkaar gescheiden bezig. Om de banden aan te halen sluiten ze, net als vorig jaar, het seizoen gezamenlijk af met een concert bij Gilde St. Hubertus. Het concert begint 2 juli om 20.00 uur en is gratis.
De slagwerkgroep opent de avond met een aantal leuke nummers, vervolgens zal SOL een luchtig zomers programma spelen met nummers als Grease, Mask of Zorro en de Blues Factory. Voor elk wat wils dus.
Hierna een kleine pauze, met drankjes verkrijgbaar tegen contante betaling, waarna Vitamine C haar zomerse, gevarieerde programma ten gehore zal brengen.
Let op: bij slecht weer kan het concert helaas niet doorgaan wegens gebrek aan binnenruimte.
Uiteraard hopen we velen van u te zien op 2 juli. Zeker van een zitplaats? Neem een stoeltje mee!
